Renault engageert zich

Op welke manier engageert Renault zich voor u

Wie voor Renault kiest, is gegarandeerd een tevreden klant. We hebben immers een ambitieus plan opgesteld rond 7 beloftes die we elke dag in de praktijk zullen omzetten. Zo kunnen we u altijd een onberispelijke dienstverlening garanderen.

Elke belofte heeft als uiteindelijk doel u een kwaliteitsvolle service aan te bieden. Ze werden opgesteld op basis van de feedback die we van onze klanten kregen. Op deze manier kunnen we zo goed mogelijk inspelen op de verwachtingen die u als klant heeft.

  1. Uw internetvragen binnen de 12 werkuren te beantwoorden

  2. U een testrit aan te bieden met de wagen van uw keuze, ofwel onmiddellijk ofwel na afspraak

  3. U op de hoogte te houden van de status van uw bestelling tot op het moment van de levering

  4. Uw voertuig terug te overhandigen op het afgesproken tijdstip en voor de overeengekomen prijs

  5. U geen enkele interventie aan te rekenen waarvoor u geen toestemming hebt gegeven

  6. Uw trouw te belonen door u exclusieve voordelen aan te bieden op My Renault

  7. Uw mobiliteit te garanderen tijdens de interventie door u een alternatieve mobiliteitsoplossing voor te stellen aan een voordeeltarief

Renault, altijd tot uw dienst*

Uw mening is belangrijk voor ons. Dankzij uw feedback kunnen we steeds onze diensten en producten verbeteren.

Heeft u nog vragen of wenst u meer informatie?
Laat het dan weten aan onze dienst klantenrelaties.
Cliënteel contact

U kunt hen bellen : 078/05.05.05

* ma.-vr. 9u-16u, zonaal tarief